Когато кралската двойка излезе на разходка с първото си дете, изборът им на количка ще бъде реклама, която не може да бъде купена с пари. Според репортажи в британската преса Кейт вече е купила синя Bugaboo - марка, предпочитана от звезди като Сиена Милър и Елтън Джон. Докато светът тръпне в очакване на раждането на бебето на графа и графинята на Кембридж, всички насочват погледите си към производителя на бебешки колички Bugaboo в Амстердам, пише Bloomberg.
От веригата супермаркети Asda, която е собственост на Wal-Mart Stores Inc., обявиха 57%-ен скок на продажбите на плетените бебешки люлки, след като Кейт бе заснета да носи такава в луксозен бутик.<br /> <br /> С избора си на Bugaboo, чиито модел Cameleon струва 799 паунда на британския сайт на компанията, кралското семейство може да обиди местните патриоти, които настояват да се купуват британски стоки, предупреждава Греъм Хейлс, главен изпълнителен директор на Interbrand London. Bugaboo е холандска компания, базирана в Амстердам.<br /> <br /> &quot;Кралското семейство разбира ролята си да представлява Великобритания, особено в днешните трудни икономически времена&quot;, отбелязва Хейлс, като допълва, че местните компании се нуждаят от подкрепа.<br /> <br /> MacLaren, която произвежда колички от почти 50 г., със сигурност се нуждае от засилване на имиджа. Преди 4 години компанията изтегли своя продукция от пазара в САЩ, след като се появиха информации, че пръстите на най-малко 12 деца, возени в техни колички, са пострадали през предходните 10 години. За да се възползва от треската около предстоящото раждане на Кейт, MacLaren в момента предлага модела Royal Baby Techno XT Style, струващ 360 долара, който е украсен с британски символи.<br /> <br /> Според Центъра за изследвания на търговията през 12-те месеца от 1-и юли продажбите на детски колички на Острова ще нараснат с 13% до 288 млн. паунда. Очаква се и засилване на пазара на бебешки дрешки, креватчета и играчки. Като цяло раждането на бебето на Уилям и Кейт ще добави 243 млн. паунда към продажбите на дребно на Острова през деветте седмица до 31 август, прогнозират експертите.<br /> <br /> Изборът на херцогинята вече подсили бизнеса на някои компании. Когато тя се появи на среща с президента Барак Обама през 2011 г. с рокля Reiss, интернет страницата на търговеца на дребно се срути за два часа и половина поради голямото търсене. В САЩ роклята бе разпродадена, преди магазините да отворят вратите си, тъй като клиентите са купували по телефона. Продажбите на Reiss нараснаха с 5,2% до 100 милиона паунда за последната фискална година.<br /> <br /> &quot;Забелязахме значително увеличение по отношение на интереса към марката и информираността за нея&quot;, тъй като херцогинята носеше рокля Reiss, заяви говорителката Хелън Чаудхъри.<br /> <br /> Не винаги обаче ползването на продукти от известни личности помага на компаниите, смята Ричард Джафи, анализатор на сектора търговия на дребно в Stifel Financial Corp. Така например появата на Мишел Обама в &bdquo;Нощното шоу&ldquo; на Джей Лено с жълт пуловер на J. Crew Group Inc. не е било достатъчно, за да се предотврати намаляването на прогнозата за печалбата на търговеца на дребно месец по-късно. Печалбата на Reiss преди облагане с данъци през годината, приключила на 31 януари 2012, падна с 18 на сто до 3,02 млн. паунда.<br /> <br />