За поредна година клиентската удовлетвореност на потребителите на услугите на „Софийска вода“ остава висока. Това показват данните от годишното социологическо проучване на нагласите на клиентите, което агенция „Алфа Рисърч“ прави по поръчка на дружеството. 90 % процента от клиентите на „Софийска вода“ като част от Веолия, са удовлетворени от услугите на дружеството, показват тазгодишните резултати. 

Основните теми, които вълнуват потребителите, са свързани с качеството на водата, цената й и отчитането на потреблението. По отношение на качеството на водата, 79 % от потребителите го определят като много добро, отлично или са с неутрално отношение към въпроса. Възможностите за отчитане, които дружеството осигурява, отговарят на потребностите на 74 % от запитаните. Настоящата комплексна цена на водата на  дружеството също отговаря на очакванията на мнозинството потребители.

Дигиталните канали на „Софийска вода“ продължават да печелят популярност и доверие. Сайтът „Софийска вода“ се наложи като най-удобния и сигурен източник на клиентите за информация, свързана с експлоатационната дейност. Продължава да расте и популярността му, както и на мобилното приложение, като удобен и лесен начин за плащане на сметки.

В рамките на годишното социологическо проучване на клиентската удовлетвореност, петте центъра за обслужване на клиенти на „Софийска вода“ бяха поставени под специално наблюдение, тип „таен клиент“. Проучването обхвана целия процес от влизането на клиента в офиса, през идентифициране на проблема, боравене с програмите за събиране и обработка на информация и предлагане на възможни решения. Работата на служителите беше оценена по единайсет ключови показателя. Резултатите показват ангажираност, разбиране на проблемите на клиентите и умения за комуникация.

„Радвам се да видя, че положените усилия през последните 12 месеца се отразяват в получените резултати. Имахме предизвикателства, които не бяха лесни за преодоляване, но се справихме. Благодарение на усилията на целия ни екип сме успели да защитим доверието на нашите клиенти!“, коментира Васил Тренев, изпълнителен директор на „Софийска вода“.

Годишното социологическо проучване на клиентската удовлетвореност е база за сравнение в следването на стратегията на „Софийска вода“ за подобряване качеството услугите и обслужването, които предоставя на своите потребители. Освен че позиционира водния оператор на столицата чрез единна методика на оценка с останалите компании в сектора на водещия оператор в света Веолия, то дава представа и за съпоставянето на компанията с други доставчици на комунални услуги. "Софийска вода" за трета поредна година е оценена като най-добрата. 

Следете актуалните новини с БЛИЦ и в Telegram. Присъединете се в канала тук