Спиди с нови изисквания, вече няма да си вземете пратката, ако...
От компанията въвеждат уникален ПИН при получаване на пратки
Идентификацията посредством ПИН не е нова за клиентите на "Спиди". Още през 2016 г. компанията въведе такова изискване за пратките, адресирани до автомат на компанията. През 2019 г. с цел увеличаване на сигурността на доставките, ПИН кодът беше въведен и за всички пратки, изпратени до офис на "Спиди". От края на април, 2021 г. всички пратки до адрес също ще бъдат защитени с уникален ПИН код, който заедно с телефонния номер и имената на получателя, представлява еднозначна оторизация за получаване на конкретната пратка.
Сигурност
По този начин вече всички пратки на "Спиди" ще бъдат защитени, а получателите ще имат максимално ниво на сигурност за доставките си.
Това е и най-голямата полза от въвеждането на ПИН оторизация, която представлява най-новия европейски стандарт в сигурността на пратките. Посредством ПИН-ът рискът от получаване на пратка от неоторизиран получател се свежда до минимум, а сигурността, че клиентът получава точно своята пратка и точно това, което очаква, се увеличава. Едновременно с това се минимализира рискът от объркване на един пакет/плик с друг. Подобрява се и проследимостта на пратките и логистичните операции в "последна миля" на доставка.
Удобство:
Четирицифреният ПИН се изпраща на мобилния телефон на получателя. По този начин, заедно с номера на товарителницата, кодът е на лесно и достъпно място при получаване на пратката.
Практичност:
Преустановява се възможността за "оставяне" на пратки без въвеждане на точен ПИН код и се увеличава контролът върху всяка пратка: документ или онлайн покупка.
Европейски стандарт:
С увеличението на покупките онлайн расте и броят на пратките в пощенските и куриерски мрежи в Европа. В страните, където е позволено предаване на трети лица или "оставяне" на пратката на точен адрес, нуждата от допълнителна защита е много ясно видима и дефинирана. "Спиди" е първата куриерска компания, която въвежда този стандарт и в България.
"Спиди" продължава да работи, за да улесни своите клиенти, и постоянно подобрява качеството на услугите си. След като за първи път в България компанията въведе получаване на пратки от автомат, "Спиди" предложи уникалната и към момента услуга Предикт с точен времеви прозорец от 60 мин. за доставка на пратки до адрес. От компанията напомнят, че с приложението Смарт контрол, управлението на пратки "на длан" е лесно и удобно и "Спиди" продължава да разширява функционалността му. От компанията очакват скоро да предложат на клиентите си и възможността за пренасочване до адрес от мобилния им телефон.
Последвайте ни
0 Коментара: