Спомени и СНИМКИ от соца показаха как изглеждаше бургаското летище през 1970 г.
И няма как, след като през 1990г. (малко след социализма) започна нейната приватизацията, а през 2002 г. се закри и разпродаде нацяло. Сега в интерес на истината, пристигащите и излитащите самолети са в пъти повече от преди. И Летище Бургас е предпочитане за излитане или кацане на стотици туристи.
Липсата на държавната авиокомпания „Балкан“, оказва влияние за България, и е принос от лошото управление след краха на социализма. „Балкан“ е българска авиокомпания, съществувала от 1968 до 2002 г. Дружеството има статут на национален превозвач и е държавна собственост до 1990 г.
Шокиращите истории, които се крият зад похитените български самолети (СНИМКИ)
В най-силните си години 1967-1985 г. „БГА Балкан“ е добре развита структура, поддържаща десетки международни и вътрешни въздушни линии. Най-дългата редовна линия на „Балкан“ е София – Триполи – Лагос – Хараре. По гъстота на вътрешните въздушни линии спрямо територията на страната България е сред първите в Европа.
Редовно се поддържат линиите от София до Варна, Бургас, Силистра, Русе, Търговище, Горна Оряховица и Видин. Сред основните външни линии са до Москва, Берлин, Прага, Варшава, Париж, Лондон, Будапеща, Атина, Брюксел, Копенхаген, Цюрих, Мюнхен.
Последвайте ни
0 Коментара: