В предизборната ми програма за управление на София са заложени всички проекти, които се изпълняват днес. Радвам се, че г-жа Фандъкова застана до идеите на "Спаси София". По никакъв начин обаче това не означава, че ние ще спрем нашата критика, когато има какво да се критикува.


Това каза в предаването "Лице в лице" по bTV независимият общински съветник Борис Бонев.

Целта на интегрирания проект за трансформация на организацията на движението бул. "Патриарх Евтимий", бул. "Витоша", ул. "Проф. Фритьоф Нансен" е гражданите да имат свобода на придвижване.

С проекта по бул. "Патриарх Евтимий" за велосипедистите ще има велоалеи, а за превозните средства на градския транспорт - бус ленти. С това най-сетне ще бъдат реализрани чакани решения. Това е първият проект, който е поискал решение за всички участници в движението, заяви Бонев.

Хубавото на бул. "Патриарх Евтимий" е, че има място за всички. Това е транзитен булевард, който трябва да провежда трафика, а това не се изчислява с данни колко автомобили преминават.

Бус лентите ще забързат градския транспорт, което означава по-голям капацитет на булеварда. Скоро и метрото ще бъде въведено в експлоатация и живеещите в района граждани не само че няма да бъдат ощетени, но ще бъдат привилегировани, посочи общинският съветник.

Всеки един човек в градския транспорт или на велосипед е едно място за паркиране повече за тези, които не могат да работят без личния си автомобил, добави той.

Ще работя за удължаване на работното време и за разширяване на обхвата на синята и зелената зона. Центърът на София затова е толкова наситен с градски транспорт, за да го използват хората.

Разширяването на обхвата е в полза и на живущите, защото след края на работното време на зоните, когато хората се приберат от работа, няма къде да паркират, отбеляза Борис Бонев.

Той съобщи, че днес следобед в Столичния общински съвет е гласуван доклад срокът на годишните винетни стикери за синя и зелена зона да бъде удължен с два месеца - срока на въведеното заради епидемията от новия коронавирус извънредно положение.