Потърпевши столичани издирват майстор, на когото платили, за да им боядиса входа, но той изчезнал, без да свърши договореното.

Жители на блок в квартал "Дружба” плащат на майстора 2 305 лв. Избират го от интернет платформа. Той им предлага оферта с най-ниската цена.

Домоуправителят Соня Иванова обясни пред bTV, че майсторът е дал отстъпка за материалите и са сключили договор за 4 610 лв. Плащат половината предварително.  Вместо да започнат с ремонта обаче, майсторите започнали с оправданията. 

Ремонтът все пак започнал през юни и трябвало да приключи за 10 дни. Близо 2 месеца по-късно едва 4 от 9-етажната сграда са частично реновирани. Потърпевшите сравняват казуса си с ало-измамите.

В опит да намерят майсторите, подават жалба в полицията. Органите на реда им обяснили, че договор може да се прекрати само по съдебен път.
Оказва се, че избраната от тях интернет платформа, не носи отговорност нито за потребителите – нито за качеството на услугата. Тя само свързва клиента с изпълнителя. Асоциацията Активни потребители често се сблъскват с подобни казуси.

Съветът на специалистите е да проверяваме внимателно с кого сключваме договор и да търсим правата си. 
Според адвоката на майстора Николай Цветков договорът е прекратен едностранно от домоуправителя – по телефона.

Не майсторите трябва да връщат пари, а хората дължат на тях, твърди защитникът.

Причината – неустойка по договор, вложеният труд на майсторите и материалите. Ако не са съгласни могат да оспорват, но отново в съда.