„Топлофикация София“ въвежда услуга за преминаване към онлайн фактура
Клиентите, заявили услугата, ще получават фактурите си всеки месец на посочен от тях имейл
Процедурата е максимално улеснена и промяната се извършва с няколко лесни стъпки. Клиентите, заявили услугата, ще получават фактурите си всеки месец на посочен от тях имейл. „Удобно за теб, полезно за природата“ е призивът, с който дружеството приканва потребителите да се откажат от хартиените фактури.
Според проучвания на екологични организации 43% от изсечените дървета се използват за производство на хартия, като от едно дърво се произвеждат 9 000 листа принтерна хартия.
„Нашето дружество обслужва около 450 000 абоната. Ежемесечно изпращаме на всеки един от тях по три листа счетоводни документи.
Колкото по-голям брой абонати предпочетат електронна пред хартиена фактура, толкова повече са дървета, които всеки месец заедно ще спасяваме.
Наред с грижата за природата, работим все повече в посока разширяване на предлаганите от дружеството електронни услуги“, заяви Борислав Анчев, директор „Информационни и комуникационни технологии“ в Топлофикация София.
Всеки клиент може да заяви своята електронна фактура https://survey.bg/s/ez_icDu5Mx
Новата функционалност няма да отмени възможността клиентите да проверят своите задължения на страницата на дружеството.
Последвайте ни