Валентина отиде до Здравната каса в Стара Загора, за да си плати услуга, но я пратиха в църквата, защото...
Жената твърди, че са я посъветвали да отиде до близката църква, за да си направи парите точни и отново да се върне в Регионална здравноосигурителна каса, за да си заплати за услугата
Гражданин разказа за абсурдна случка в РЗОК - Стара Загора. В различни по вид търговски обекти понякога се случва да ни искат точна сума, но ние да нямаме... и какво правим тогава? Регионална здравноосигурителна каса в Стара Загора блесна с решение - пращат те в близката църка, за да развалиш парите, пише Glasnews.bg.
Валентина Христова разказа, че й се наложило да посети Здравната каса в Стара Загора, а на входа я посрещнал охранител, който й връчил да попълни декларация, а с нея и номерче за ред. Докато си чакала реда, охранителят наредил на Валентина да се измести от мястото, на което е застанала, тъй като му пречила да гледа сериал по телевизора.
А сега по същество - Христова се отправила към второ гише, на което служителката й казала, че услугата ще струва 7.44 лв., но поискала точни пари, тъй като нямала да върне.
"На съседното гише се случва същата история", твърди Валентина.
Жената твърди, че са я посъветвали да отиде до близката църква, за да си направи парите точни и отново да се върне в Регионална здравноосигурителна каса, за да си заплати за услугата.
"Аз съм изключително търпелив човек, но след всичко това - "възмутена съм" е много меко казано!", написа жената в социалната мрежа.
Иванка Благоева, която коментира публикацията в мрежата, написа, че и други хора са споделяли за това, че са били изпращани в църквата, за да си развалят парите.
"Какво е това да те пращат в църквата.. Няколко човека го споделят, значи им е практика. А и защо им е охрана там, да не раздават чували с пари", гласи коментарът на Иванка.
"Здравната каса е за ликвидация на всяка цена. Преди години като я нямаше как се оправяха лекари и пациенти. Това е най- ненужната администрация от чиновници. Служителките на гишета са просто арогантни", категорична е Даниела Видева.
Йордан Йорданов посъветва Валентина Христова да подаде жалба до директора.
Павел Митрев пък е на мнение, че е необходимо да има ПОС терминал - с него проблемите относно липсата на точни пари ще се изпарят.
"Трябва да имат пос терминал и проблемът с точните суми приключва. А по-добрият вариант е изцяло електронни услуги и охранителят заедно с негово величество бюрократа на село да садят марули", написа Митрев.
"И уж тези институции са в услуга на гражданите. Каква услуга - работят от 8.30 до 17, с един час обедна почивка. Сутринта бях там, започнаха в 8.40, не че е нещо фрапантно, но и аз съм на работа и времето ми е преброено", коментира Радостина Вълева.
Следете актуалните новини с БЛИЦ и в Telegram. Присъединете се в канала тук
Последвайте ни
0 Коментара: