Ако нямате топла вода, но сте пуснали кранчето, потребителите трябва да знаят, че сметката се върти не на топломера, а на водомера за следващия отчетен период, в които бъде изчислена цената. Това заяви инж. Боян Паунов – директор на дирекция „Експлоатация“ на „Топлофикация – София“ по повод плановите ремонти и как потребителите да предпазят сметките си от надуване. 

"Не бива клиентите да ползват кранчето за топла вода, защото това ще натовари сметките им в бъдеще", каза още той.

По думите му, при централно спряна топла вода, ако съседът ни не е използвал кранчето за топла вода, а ние сме, а ние сме, то неговта сметка ще намалее за сметка на нашата.

Той посочи още, че ремонтната дейност на "Топлофикация" се състои на два етапа. Първият е от 6 до 16, а след това от 1 до 11. Като за този период се прави пълна ревизия на мрежата.