Веригата "Метро" пусна странна промоция на Узо Пломари, която изглежда много на т.нар. разпродажби от черния петък.

Цената на разфасовката от 200 мл е 6,79 лева, което е доста по-скъпо от всеки средностатистически магазин.

"Редовен клиент съм и останах изумен от тази цена. Тръгнах с идеята да заредя заведението си за летния сезон, но те тотално ме разочароваха. Или алкохолът рязко е скочил, или се будалкат с нас“, недоволства Петър Христов, цитиран от Флагман.бг.

Проверка във веригата показа, че обичайната цена, не промоционална, за литър Узо Пломари е 16,49 лева без ДДС.

Обичайната практика е малките бутилки да са доста по-скъпи, но защо от мениджмънта на веригата ти предлагат нещо на промоция, като то е по-скъпо от всеки квартален магазин, питат клиенти.