Властта се зае с опашките в столичния КАТ
По думите му не може да чакат една година, за да оправят процеса принципно из основи. „Затова се фокусираме върху местата, където административното обслужване е трудно, бавно и понякога мъчително за гражданите. Ще движим двата процеса паралелно. Едно от тези места безспорно е КАТ. Всеки ден през КАТ-София минават по 2500 човека и около 900 автомобила. Безспорно обслужването там не е на нивото, на което искаме. Затова от няколко дни работим с колегите от МВР, експертите от МС, за да видим какви краткосрочни мерки, буквално в следващите няколко седмици, да бъдат предприети, за да се облекчи обслужването“, допълни вицепремиерът.
Той подчерта, че крайната цел е пълната електронизация и намаляване на повода да се ходи в самите администрации и да се ползва обслужване на гише. „Това ще отнеме обаче време. Затова мобилизацията сега е какво можем да сторим в следващите няколко седмици, за да стане обслужването по-леко за гражданите и да консумира по-малко време. Разчертали сме подобни мерки и реализацията им следва незабавно“, каза още Томислав Дончев.
Последвайте ни
0 Коментара: