Ремонтните дейности на "Софийска вода" са освен един от най-сериозните ангажименти на компанията, но и една от "контактните точки" между дружеството и жителите на града.  За клиентите всеки багер на улицата е свързан с неудобство. За екипите на "Софийска вода" на терен, обаче са професионално предизвикателство и гордост.


Чуйте другата гледна точка от Валентин Милушев - зам. технически директор „Водоснабдяване, пречистване на питейна вода и измерване“ във втория епизод на подкаста "На по 2 вОди: Водата в София под улицата". И в този епизод участниците отговарят на въпроси от потребители, получени през социалните мрежи. 


Подкастът „На Х 2 вОди“ е още един начин „Софийска вода“, част от Веолия, да поддържа отворена и прозрачна комуникация със софиянци за своите дейности, задължения и планове. Епизодите ще се разпространяват през официалните социални мрежи на „Софийска вода“ – Facebook, Instagram, LinkedInYoutube