С изключително амбициозна пролетна програмна схема NOVA продължава да предлага разнообразно телевизионно съдържание на зрителите и през месец февруари.

През последните 8 дни телевизията стартира успешно седем нови и любими продукции. Данните на пийпълметричната агенция Nielsen Admosphere Bulgaria, красноречиво сочат, че през изминалия месец около една четвърт от зрителите в активна възраст (18-49 г.) предпочитат NOVA, а предимството спрямо втората по гледаемост телевизия е 37% среднодневно и 40% в най-гледаното време.




Спрямо февруари предходната година, праймтайм аудиторният дял на NOVA сред същата група е нараснал с 8%, докато същият показател на бТВ търпи спад от 10%. Както в праймтайм, така и среднодневно, NOVA постига най-висок аудиторен дял за последните 4 години през февруари.



 
Успешните премиери на седем продукции, сред които нови и утвърдени за телевизионния пазар, отредиха лидерската позиция на NOVA в началото на пролетния сезон. Те бяха категорично предпочетени от зрителите в активна възраст спрямо съдържанието на конкурентната медия по същото време.

Едно от най-любимите шоу предавания на зрителите „Като две капки вода“ е най-гледаното за месеца от зрителите на възраст 18-49 г. с 44% аудиторен дял.

През почивните дни NOVA успешно въвежда и ново заглавие в развлекателния жанр - „Един за друг“ с водещ Емил Чолаков, привличайки вниманието на 34,5% от зрителите в активна възраст, с двойно предимство по същото време спрямо бТВ.

Третият сезон на „Hell’s Kitchen България“ е с 29.8% аудиторен дял, утвърждавайки позицията си като предпочитан от зрителите кулинарен формат. Документалното риалити „Шеф под прикритие“ се завърна в ефира на NOVA с нов сезон и още любопитни истории от бизнеса, които зрителите в активна възраст оцениха в по-голяма степен спрямо съдържанието на конкурентната медия.



 
Следвайки дългосрочния си ангажимент в подкрепа на българското кино, този сезон NOVA предложи три заглавия, две от които премиерни за българския ефир.

Първият епизод на дългоочакваната героична драма „Ягодова луна“ е със 73% по-висок дял от бТВ във времевия интервал, а стартиралият в петък комедиен сериал „All inclusive“ беше предпочетен от почти два пъти повече зрители на възраст 18-49 години, в сравнение с бТВ.

„Откраднат живот“ вече успешно реализира своя девети сезон с 29,9% аудиторен дял.

Чрез своята мултимедийна платформа Нова Бродкастинг Груп следва съвременните тенденции и успешно се развива спрямо тях по отношение на поведението на онлайн потребителите на телевизионно съдържание. За около седмица стартиралите праймтайм формати генерираха над 1,1 милион видеогледания в платформите на компанията.