От тази седмица Volvo Cars и МОТО-ПФОЕ осигуряват на своите клиенти още повече сигурност и качество, въвеждайки нова сервизна услуга Клиентска доживотна гаранция за резервна част.

Чрез нея ремонтните дейности, извършвани по шведските премиум автомобили, ще бъдат покрити при възникване на производствен дефект в материала или изработката на подменената резервна част.

На изискванията на новата услуга ще отговарят всички оригинални Volvo резервни части, закупени от упълномощен сервиз на Volvo, които са извън заводската и удължена гаранции на автомобила и са били монтирани в същия оторизиран сервиз на шведския бранд.

„Тази гаранция от най-висок клас ще осигури допълнително спокойствие на нашите клиенти, тъй като тя покрива не само резервната част, но и разходите за нейното инсталиране и осигурява допълнително предимство при обслужването в упълномощен сервиз на Volvo“, сподели Андрей Серафимов, Мениджър обслужване на клиенти за Volvo Cars.

„Ние от МОТО-ПФОЕ продължаваме да обръщаме огромно внимание върху нуждите и безопасността на нашите клиенти без да правим компромис с качеството на нашите материали и вложения труд. Поредното доказателство за това е и прилагането на клиенската доживотна гаранция за резервна част в нашата страна.“

МОТО-ПФОЕ гарантира, че всички части, инсталирани в упълномощените сервизи на Volvo са с отлично качество. Гаранцията включва както частите, така и труда за подмяната им. Гаранцията не покрива аксесоари, нормално износващи се части или консумативи.

Части, които трябва да бъдат сменени в следствие на повреда, възникнала от външна намеса, също не се покриват от гаранцията. Клиентската доживотна гаранция на резервна част е валидна от датата на закупуване и монтиране на резервната част и е приложима до смяна на собствеността на автомобила, на който е монтирана. Всеки клиент на шведския премиум бранд може да получи повече информация от оторизираните сервизи на Volvo Cars в страната.