Жена написа писмо до летище София: Горда съм, че има нещо, в което сме по-добри от повечето страни в Европа
Уважаема госпожо Пенева,
През последните няколко години поради влошеното ми здравословно състояние често ми се налага да ползвам услугите на асистент, когато пътувам в чужбина. Би могло да се каже, че за това време натрупах доста сериозен опит, ето защо реших да Ви изкажа огромната си благодарност за любезното отношение и качественото обслужване, което получавам от хората от Вашия отдел. Определено мога да твърдя, че тази услуга в България е на много по-високо ниво, в сравнение с това, което съм получавала в някои страни от ЕС.
Така например при връщането ми от последното ми пътуване (24-28 януари 2018 до летище Шьонефелд - Берлин) немският асистент ме заряза с количката насред летището пред някаква врата, която впоследствие се оказа действащ вход на полицейските служби, и двама излизащи полицаи буквално ме пометоха. Тук трябва да спомена, че за разлика от нашите асистенти, тези в Берлин не говорят въобще или говорят лош английски. Конкретно този, на когото имах "късмет" да попадна, не знаеше и дума. След като ме паркира пред въпросния вход, ми направи знак да го почак ам и буквално изчезна. Чакането се проточи повече от час и половина, междувременно обявиха бординга и ако не бях вдигнала скандал на случайно минаващ служител, може би щях да изпусна самолета за България. При предишно мое пътуване до Швеция пък, шведският асистент ме чакаше без количка.
И така мога да продължавам още дълго, но целта ми не е да се оплаквам, а да кажа, че съм горда, че има нещо, в което сме по-добри от повечето страни в Европа.
Не мога да кажа поименно кои бяха асистентите, които ме изпратиха на 24 и които ме посрещнаха на 28 януари, но и в двата случая получих безупречно обслужване, за което искам да изкажа най-искрените си благодарности.
Желая на всички Ваши служители много здраве и късмет!
Нека бъдат все така любезни и отзивчиви!
Последвайте ни