Фандъкова разби популизма на пух и прах в надпреварата за кметското ѝ кресло
Тя разкри още, че по нейно настояване вече не се купуват дизелови автобуси за столицата, а се поръчват екологични - на ток
"Когато гледам някои от опонентите как поставят като залог важни проекти за града, има някакъв парадокс. Всички заявяваме, че ще работим много за подобряването на качеството на въздуха, а в същото време се критикува закупуването на електробуси", сподели още тя.
"Разбрах, че арх. Игнатов е говорил за някаква стойност от 1 милион и 300 хиляди лева за цена за автобуси, но те са с цена от около 750 хиляди лева. Това не е никак малко, но направих справка с цените в другите градове и други страни. Цената на София е най-ниска от тези във всички европейски страни. Горда съм и съм щастлива, че в София вече се движат такива електробуси", обясни Фандъкова.
Тя разкри още, че по нейно настояване вече не се купуват дизелови автобуси за столицата.
"Ако не бяхме взели заем за метрото, сега щяхме да свършваме първата линия, а вече сме готови и с третата. Заемите са ни при строго фиксирана лихва, която е договорена за целия период. Мисля, че хората знаят колко важен приход е това за развитието на града", каза Фандъкова.
Тя посочи още, че дългът не превишава приходите на града.
"Някой от кандидатите обеща да построи детски градини и ясли за всяко дете за две години. Друг обеща това да се случи за една, но това не е възможно. Само процесът по намиране на терен може да трае една година.
Последвайте ни
24 Коментара: