Туризмът е международно ориентирана индустрия и България търси своя интерес на международния пазар. Проблемът е, че у нас има определени тарикати, които си позволяват по-високи цени, като например случая с онази минерална вода, която струваше 11 лева. Но все пак има и отлични примери на българското Черноморие. Това коментира в сутрешния блок на bTV изпълнителният директор на Националния борд по туризъм д-р Полина Карастоянова.

По думите на Карастоянова да се сравняваме с Гърция по отношение на летния туризъм е непосилна задача.

,,Характерът на българския туризъм трябва да бъде търсен в нашите възможности. Затова ако търсим да се сравняваме с други страни, нека не бъде Гърция, а с държави с нашите възможности, като една Хърватска например. Там структурираха своя туристически сектор на много високо ниво и създадоха една изключително професионална стратегия за развитието на туризма. За жалост нищо от това, което се случи в Хърватска, не бе взето тук, тъй като редица правителства проспаха тази възможност'', допълни още Полина Карастоянова.