Повече от 10 милиона чужди и родни туристи се очакват по българското Черноморие
Ако може да спрат със спекулациите със Слънчев бряг и Варна, призова Румен Драганов
„Продължаваме да наблюдаваме процеса, при който българската Черноморска ривиера – каквото и да означава това, няма единна рекламна стратегия на българския пазар. Поради тази причина чувам оплаквания в последните дни от различни туристически деятели, ако може журналистите да спрат да спекулират с темите, свързани със Слънчев бряг и замърсения плаж във Варна, който години наред е така. Но в същото време Черноморската ривиера не излъчва нито едно позитивно послание към българския пазар“, каза още Румен Драганов.
Според него въвеждането на единната система за туристическа информация ще помогне за изсветляването на бизнеса у нас. Това е възможност обектите да се управляват по-добре и по-организирано от бранша, допълни Драганов. Въпреки това, от системата - по начина, по който бе приета от МС, има какво още да се желае, уточни председателят на Института за анализ и оценки в туризма.
Последвайте ни
0 Коментара: