Всеки успешен старт на продукт обикновено е предшестван от поредица неуспехи, но ние помним само победителите. В Швеция ще бъде открит нов музей, който се надява да промени това.

Музеят на провалите е дело на д-р Самуел Уест - психолог, който прекарва последните седем години в изучаване на успеха и неуспеха и какво говорят те за хората.

"Уморих се от всичко това прославяване на успеха, особено в областта на иновациите, където 80 до 90 процента от всички проекти се провалят", казва д-р Уест, цитиран от Amusing Planet.

Той попада в Музея на провалените връзки, който събира спомени от неуспешни любовни приключения, докато пътува със семейството в Загреб, Хърватия. И решава да създаде Музей на провалите.

Целта на музея, казва д-р Уест, е да покаже, че иновациите изискват неуспех. "Ако се страхувате от провал, тогава не можете да правите нововъведения", според него.

Откриването на музея е планирано за юни тази година, като той ще покаже над шестдесет неуспешни продукта и услуги от цял ​​свят.

Те включват парфюм Harley-Davidson, химикалки, направени специално за жени, Coca-Cola Blak - напитка, вдъхновена от кафето, Nokia N-Gage, което е мобилен телефон и конзола за игри в едно, Apple Newton - личен цифров помощник и други.