Човек реши да сигнализира какви какво е състоянието на продуктите, които се продават в магазин "Т-маркет". Ето какво споделя той пред plovdiv24.bg:

"Здравейте, изпращам снимки относно "качествената" храна от "Т-маркет" в Пловдив или по-скоро, техният онлайн магазин tmarketonline.bg, с цел да предпазя други клиенти!

Всичко се разиграва на 20.07.23 (четв), доста често поръчваме продукти от онлайн магазина на "Т-маркет", тъй като сме работещи млади хора и нямаме време да обикаляме супермаркетите. Да, факт, удобно е, тъй като ти носят продуктите до входната врата.

Когато донесоха поръчката, нямах време да преглеждам нещата, но малко по-късно, по време на вечеря, приятелката ми забеляза, че поръчаните "прясно " изпечени хлебчета (мини пърленки) са мухлясали, отворихме целия плик и се оказа, че всички вътре са в подобно състояние.

Веднага се опитах да се свържа с Т-маркет на оставения в сайта телефон за връзка. Е, уви, никой не ми вдигна, писах им мейл и прикачих снимки, 2 дни по-късно все още никой не се е свързал с мен.

Моля, всички клиенти да бъдат внимателни какво си поръчват от тази верига, супер некачествени продукти, за плодовете и зеленчуците да не говорим!"
 

 

Следете актуалните новини с БЛИЦ и в Telegram. Присъединете се в канала тук