Пловдивски инвалид изпрати написа гневно писмо. В него човекът описва патилата си, докато се е опитвал да си извади преференциална карта за градския транспорт. И прави предложение до общината какво да се промени, за да се облекчат процедурите в пункта за карти и така да бъдат улеснени гражданите, пише "Марица".

 

Вижте какво ни е написъл пловдивчанинът:

 Здравейте!

 Искам да Ви споделя в каква ситуация попаднах, а масово се говори, че административните услуги трябвало да бъдат улеснени.

Отиваме с придружителя ми, тъй като съм инвалид, да извадим карта за пътуване в градския транспорт за следващите три месеца. Както е редно, служителката ми иска решението от ТЕЛК и аз и го давам, но тя иска да и предоставя копие макар, че скенера е до нея. Хуква придружителят ми да търси ксерокс и добре, че наблизо е открил добри хора. По новия начин ни снимат на место и идва време за плащане. Подавам на служителката дебитната карта и ето ти втората изненада - "Ооо, не може! Може да платите само в брой." Хайде наново навън за банкомат - намери се. Даваме си необходимата сума, получаваме си картите и щастливи тръгваме из квартала, за да седнем някъде на кафе.

 

 Представете си сега колко е себестойността на едно копие от една страница и колко ще обеднее общината, ако прави това на място. Колко сложно и скъпо е да се уреди плащане и по банков път, но само се говори как трябва да се въвеждат облекчения за гражданите , а пари за безумни договори и оферти с лека ръка могат да се харчат от нашите градски управници.

 Лек ден за Вас!