Собственикът на хотела с хлебарките в Поморие с интересна версия за инцидента
Искахме да ги компенсираме с друг апартамент, но те напуснаха
"Нямаме други оплаквания от наши клиенти, освен това на семейството. Ние искахме да ги компенсираме с друг апартамент, но те напуснаха. Може да видите и каква комуникация сме провели", казаха от хотела, като ни изпратиха и снимки на чатовете със Златка Найденова.
Младата майка твърди, че със семейството й са попаднали в ужасна обстановка, в стаята имало неприятна миризма, от канализацията излизали хлебарки и почивката им въобще не била приятна.
Собствениците на хотела обаче според някаква нова мода явно си комуникирали с нея по Уатс ъп, а когато искала някой да дойде да види на място проблема, все я баламосвали. Накрая Златка, мъжът й и детето й си тръгнали, а на рецепцията дори нямало на кого да предадат ключа от апартамента.
Последвайте ни
4 Коментара: