Търговци въртят тънки номера! Предлагат ни екскурзии, ама с изтекъл срок
Производител на безалкохолни напитки обещава "яка ваканция" и незабравими екскурзии до екзотични дестинации. Условието е да се регистрирират 20 кода от промокапачки, но само от опаковки по половин литър. Проблемът обаче е, че крайният срок за участие - 20 август, е изтекъл, а търговците продължават да продават напитките с примамливи надписи, даже са обявили промоции. И тъй като срокът е изписан с дребен шрифт, а дестинацията с големи букви, хората не се зачитат във важните детайли и купуват с надежда, че ще спечелят.
Отскоро шоколадови пурички се пробутват със забранените за продажба спинъри, уж като подарък. Условието обаче е да се купят две кутии пури, всяка по 115 грама. По принцип единичната цена е не повече от 2 лв., а на предлагания комплект - 4,99 лв. Излиза, че играчката не е подарък, а струва лев. Докато зарибяването за тези продукти е поносимо, заради сравнително приемливите им цени, то детска електрическа четка за зъби с играчка, която струва близо 40 лв., си е абсолютен рекет.
Производител на шоколадови вафли пък щедро подарява раници и кутии с по 20 броя от сладостите. Условието обаче е да се изпрати снимка, от която да е видно, че човек се "разтапя" от удоволствие при хапване на въпросната сладост. При регистрация в сайта им и приложена снимка обаче не може да се продължи напред, ако не се натисне like за Фейсбук страницата им, което е манипулация за потребителите.
След като някои марки кафе скочиха драстично, търговците започнаха да прилагат следния трик: опаковат по два броя разтворимо или мляно кафе и слагат голям надпис: "Минус 50 процента от цената на втория продукт" или пък към 250 грама добавят допълнителна стограмка. Доста потребители се подлъгват, още повече, ако производителят е дал и бонус чаша.
Много добър търговски трик в жегите са кенчета с бира, опаковани по 4 броя, като единият е бонус. Някои търговци обявяват и допълнителна промоция, което прави предложението още по-примамливо.
Последвайте ни
0 Коментара: