„Мерцедес” остава на върха на най-високо оценените марки в Германия с обща стойност от 25,438 милиарда евро.Това става ясно от публикуваната от Interbrand редовна годишна класация.
На второ място е БМВ с 25,195 млрд. евро обща стойност, а на трето &bdquo;Дойче Телеком&rdquo; с 12,9 млрд. Производител №1 в Европа &bdquo;Фолксваген&rdquo; е на 5-а позиция с 10,1 млрд., а брандът Ауди го следва със 7,2 млрд. <br /> <br /> Изследването дава информация за годишното развитие на най-силните немски брандове, за специфични пазарни тенденции и за развитието на немската икономика като цяло. Стойността на всички топ 50 немски марки е оценена общо на 171 977 милиарда евро, което е повече от миналогодишните показатели и демонстрира стабилен ръст за компаниите в Германия. <br /> <br /> Леките автомобили на &bdquo;Мерцедес&rdquo; поставят нов рекорд в продажбите и годишните приходи през 2014 г. &ndash; ръст от 9,8 % на американския пазар, покачване на търсенето в Европа и изравняване с конкурентите в Китай. <br /> <br /> Търсенето на флагмана на премиум сегмента S- клас е увеличено с 60 %, а Е-клас, CLA Coup&eacute; и GLA привличат много повече млади клиенти. Компанията планира 30 нови модела до края на 2020 г. /БЛИЦ<br /> <br />