Названието подведе нов автомобил, никой не иска хиперкола с това име СНИМКИ
Историята познава и други примери за това как компаниите са били принудени набързо да преименуват определена кола, за да избегнат провал
Мощният хиперавтомобил дебютира през 2022 г. Веднага беше обявено, че новата кола ще бъде пусната в ограничен брой от 150 екземпляра. Въпреки това до лятото на 2024 г. бяха продадени само 50 автомобила. Една от причините е свързана с името.
Даването на име на нов продукт не е лесна задача. Особено ако се планира да бъде продаван в различни страни, говорещи различни езици. Често благозвучното име на един език звучи напълно неприлично на друг.
Историята познава много примери за това как компаниите са били принудени набързо да преименуват определена кола, за да избегнат провал. Например, Honda продава компактен хечбек под името Fit на родния си пазар, но за Европа се казва Jazz. Оказва се, че на шведски fit звучи като нецензурна жаргонна дума, а на италиански fitta означава „силна болка“.
Как нов суперавтомобил претърпя провал в продажбите заради името си прочетете в auto.blitz.bg
Последвайте ни
2 Коментара: