Три атмосферни двигателя, един компресорен и един дизел. Но изборът е доста прост, за което трябва да "благодарите" ... на скоростните кутии. За пример ще използваме много популярния модел на вторичния пазар - Opel Astra H.

В комбинация с двигател

Opel Astra H беше толкова търсен, че се продаваше в много страни още четири години след началото на продажбите на следващото поколение J. 

Ключът към успеха: много здрава, устойчива на ръжда каросерия, здраво окачване и добри двигатели от семейството Ecotec.

Има претенции (странно) към механичните трансмисии (F17 и неговата "лека" версия F13) - те са доста слаби в хардуера. Всичко обаче зависи от момента, предаван чрез тях.

С двигатели 1.4 и 1.6, със спокоен стил на шофиране, MCК живее дълго време. Но 1.8, както и дизелът 1.3, причиняват ускорено износване на лагерите на изходящия вал и синхронизаторите.

Редовната смяна на маслото ви позволява значително да забавите смъртта на механиката - в този случай икономически оправдано.

Но МСК е със сигурност по-добра от робота на EasyTronic по всички параметри (играе ролята на автомат при двигателите 1.4 и 1.6).

Той съчетава недостатъците на F17 със своите собствени - той е сериен убиец на съединителя.

За да научите повече, посетете auto.blitz.bg.