Разглобихме двигатели и скоростни кутии на Опел и Шевролет, ето какво открихме
Opel Astra H беше толкова търсен, че се продаваше в много страни още четири години след началото на продажбите на следващото поколение J
Три атмосферни двигателя, един компресорен и един дизел. Но изборът е доста прост, за което трябва да "благодарите" ... на скоростните кутии. За пример ще използваме много популярния модел на вторичния пазар - Opel Astra H.
В комбинация с двигател
Opel Astra H беше толкова търсен, че се продаваше в много страни още четири години след началото на продажбите на следващото поколение J.
Ключът към успеха: много здрава, устойчива на ръжда каросерия, здраво окачване и добри двигатели от семейството Ecotec.
Има претенции (странно) към механичните трансмисии (F17 и неговата "лека" версия F13) - те са доста слаби в хардуера. Всичко обаче зависи от момента, предаван чрез тях.
С двигатели 1.4 и 1.6, със спокоен стил на шофиране, MCК живее дълго време. Но 1.8, както и дизелът 1.3, причиняват ускорено износване на лагерите на изходящия вал и синхронизаторите.
Редовната смяна на маслото ви позволява значително да забавите смъртта на механиката - в този случай икономически оправдано.
Но МСК е със сигурност по-добра от робота на EasyTronic по всички параметри (играе ролята на автомат при двигателите 1.4 и 1.6).
Той съчетава недостатъците на F17 със своите собствени - той е сериен убиец на съединителя.
Последвайте ни