Руският "Шерп" поема за САЩ и Канада (СНИМКИ)
Новият всъдеход ще има алуминиево купе, но ще поскъпне с 20%
Цената на новия „Шерп“ ще нарасне с около 20%. Предишният модел със стоманено шаси ще продължи да се продава.
Според източника на изданието, за да е възможен експорт в Северна Америка, трябва да се замени турбодвигателят на Kubota, тъй като той не отговаря на екологичните норми в двете държави. Не е ясно какъв ще е новият двигател. И дали въобще ще бъде сменен.
Източникът, за който се твърди, че е запознат с процеса на модернизация на амфибията, споделя, че от компанията не искат да изоставят Kubota, тъй като той пасва идеално на машината. Със сигурност за руския пазар той няма да бъде сменян.
А тайната на „Шерп“ се крие в патентованите безкамерни гуми и особената система на окачването. Гумата е определена като „пневмоциркулационна“, собствено изобретение на създателя на Sherp – Алексей Гарагашян. Всички гуми са свързани с въздушни канали с променливо сечение, което може да се регулира по херметичен път. Това позволява много силна деформация на гумите при атака на препятствие, като „Шерп“ може да атакува 70-сантиметрова вертикална преграда.
Всъдеходът е оборудван с 1,5-литров дизелов двигател на японската компания Kubota, който генерира 44 к.с. Скоростната кутия е 5-степенна механична на фирмата Sachs. Максималната скорост на движение е 45 км/ч – във водата тя е 6 км/ч. Обявеният разход на гориво е от 2 до 3 литра на час. Просветът на „Шерп“ е 600 мм. Товароносимостта му е 1000 кг, а самият той тежи 1300 кг (първият).
Последвайте ни
0 Коментара: