Седем причини, защо задното задвижване все още не е мъртво
За това, защо предното предаване е удържало победа в масовите автомобили, е писано много
Защо и в момента произвеждат коли със задно задвижване, ако предното отдавна е доказало своите превъзходства? Не всичко е толкова еднозначно - задното има и плюсове.
Интересно е, как биха се чувствали много от днешните автомобилисти, ако духът от лампата на Аладин изневиделица им смени предното задвижване със задно?
Или обратното - задното с предно: не е важно...
Смело може да се заяви, че мнозинството от ежедневни шофьори няма да разбере нищо.
Във всеки случай, поне не веднага - особено, ако под гумите има сух асфалт и няма поледица.
С времето, вероятно, но в обикновена ситуация - едва ли.
Изключение ще направи някой откачен дрифтаджия, който ежесекундно прави "квалификация", а след това ще почувства, че димът е дошъл не от там, където трябва.
За това, защо предното предаване е удържало победа в масовите автомобили, е писано много.
Фактически серийното задно задвижване става рядкост.
Освен това, такива коли все още се произвеждат: за тях има устойчиво търсене.
Причините за това са следните.
За да ги научите, посетете auto.blitz.bg.
Последвайте ни
1 Коментара: