Volkswagen с огромна промяна, на която очите ви няма да повярват! А на мотива, още повече... (СНИМКИ)
"Марката Volkswagen не е в най-добрата си форма. Брандът е загубил част от своята емоционална привлекателност, защото се стреми да бъде прекалено германски. И проблемът не е само в "Дизелгейт". Искаме хората да се веселят с нас. Трябва ни повече цвят", обяснява Сенгпил.
Според мениджъра основната цел е да се създаде по-открит и не толкова суров имидж. За да се оправдае високата цена на автомобилите пък е необходимо да се подчертава значението на новите технологии. Във Volkswagen вярвали, че радикалната промяна ще помогне на компанията да се приспособи към новата епоха на електромобилите и да се изчисти репутацията на марката след "Дизелгейт".
Последвайте ни
0 Коментара: