Германската компания „Mast-Jägermeister“ оспорва подадената молба от Милуоки Бъкс за патентоване на емблемата на клуба от НБА. Причината е, че производителят на известния ликьор „Jägermeister“ е открил голяма прилика между собственото си лого и това на баскетболния тим.
„Ние притежаваме ексклузивните права за използване на логото с главата на елен, което сме превърнали в наш символ и чрез рекламни продукти на територията на САЩ след 1968 година“, твърдят от компанията.
Действията на „Mast-Jägermeister“ се продиктувани от желанието на германската фирма нейните продукти да не бъдат свързвани с Милуоки Бъкс, тъй като потребителите може да се объркат, че двете организации са свързани.
Логото на баскетболния клуб и това на „Mast-Jägermeister“ представлява главата на гледащ напред елен, която е разположена в кръг. Пропорциите и на двете фигури са еднакви.