ВИЖТЕ СТРАНИЦАТА НИ БУКМЕЙКЪР ТУК!
Българският футболен съюз продължава политиката си за налагане на перспективни кадри на ключови позиции в структурата на централата. От днес поста „маркетинг директор“ на Съюза заема Пламен Петров, който ще отговаря както за бизнес развитието на БФС, така и за бранд идентичността на всички национални гарнитури и рекламно-спонсорските дейности, свързани с цялата футболна система.
50 000 лв. Награден Фонд за efbet Лига!
Доскоро Петров изпълняваше същите функции в ПФК Левски, където постигна забележителни резултати и работата му бе високо оценена от ръководството на клуба.
Първо в БЛИЦ: Всичко свърши! Борислав Михайлов е големият победител!
29-годишният Пламен Петров има две бакалавърски степени в специалността „Маркетинг“ и солиден опит в търговията със спортна екипировка.
„Благодаря на ръководството на БФС за поканата. За мен това е огромно предизвикателство поради огромния мащаб и потенциала за развитие. Винаги съм мечтал да работя за националния отбор на България и съм убеден, че тепърва ще реализираме много успешни проекти“, заяви Петров пред сайта на централата.
Следете актуалните новини с БЛИЦ и в Telegram
Присъединете се в канала ТУК