Моментът с линейката в снощното дерби между Славия и ЦСКА предизвика доста коментари, а от медицинския център, който е собственик на линейката, направиха коментар и се извиниха за случилото се при инцидента с вратаря Георги Петков.

Според председателя на съвета на директорите към медицински център "Артро" Лалка Коева абсурдната ситуация със заялата врата на линейката, заради която се забави транспортирането на пострадалия страж на Славия, е технически инцидент.

Winbet - победата е емоция! (18+)

"Искрено съжалявам за случилото се и бях силно притеснена и аз. Имаме голям опит в медицинското обслужване на футболните мачове от първенството на България. Над 10 години изпращаме линейки, даже и на международни мачове. Не бих казала, че този технически проблем, който е възникнал, е от небрежност и недоглеждане. Шофьорите отиват 2 часа преди началото на срещата на стадиона. Той е работил с тази врата шофьорът. Отварял, затварял, качвал се е, слизал е. Това е технически инцидент, който е възникнал в самия момент. Говорейки с нашия шофьор, той каза, че при опитът му да отвори вратата е чул допълнително щракване. Това е създало проблема", заяви Лалка Коева пред bTV.

"Ние самите имаме 3 линейки, така че ако линейката беше в някаква неизправност, имаме варианти. Имаме още 2 линейки, които могат да бъдат ползвани. Такива технически инциденти ги има навсякъде. Може да се спука гума, може да възникнат хиляди инциденти. Отговорността в този случай я приемам дотолкова, доколкото е имало малшанс. Изпратили сме абсолютно изправна линейка. Това, което сме могли като хора, сме го направили. Разбирам, че е голям стрес. Желая му бързо възстановяване и една много-много добра кариера. В целия този инцидент съм съпричастна, добави г-жа Коева.