И вторият търг за марката на ЦСКА пропадна. Това вече се случи веднъж - на 3 юли, когато не се появиха кандидати, след което срокът за подаване на оферти бе удължен до 15 юли. Самият втори търг трябваше да се състои на 17 юли. Отново обаче никой не прояви интерес към заложената в НАП марка.

Оттук насетне Агенцията по приходите ще обяви нова процедура. Този път цената ще бъде намалена с 20% по думите на говорителя на НАП РОсен Бъчваров. Първоначално исканата цена бе 3 680 360 лева, но сега ще стане 2 944 288 лева. Агенцията по приходите ще обяви в следващите дни датите за подаване на заявки и организиране на трети търг. Припомняме, че емблемата бе обявена за публична продан, след като бе заложена като част от дълга на клуба към приходната агенция. С продажбата й НАП се опитва да си върне част от задълженията, които са в размер на около 11 милиона лева.