Германският футболен съюз (ГФС) и „Адидас“ продължиха договора си за сътрудничество до 2026 година. Така немският концерн за производство на спортна екипировка ще облича всички национални отбори по футбол на страната, но пък ще може да рекламира продукцията си чрез рекламни инициативи с участието на „маншафта“.

Финансовият бонус, който ГФС ще получи от „Адидас“ за периода на договора, остава тайна. Партньорството между германския национален отбор и компанията за екипировка продължава вече повече от 60 години.

Германският футболен съюз се надява, че подновяването на договора ще помогне на страната да получи домакинството на Евро 2024. Решението на УЕФА за това ще бъде оповестено в края на месеца. Конкурент на Германия е Турция.

„Искаме да изпратим послание към УЕФА, че сме финансово стабилни за продължителен период от време и можем да покрием всички изисквания за организиране на европейското първенство“, коментира президентът на ГФС Райнхард Гриндел.