Левски проведе пресконференция, на която представиха партньорството си с „Вайбър“. Клубът разработи съвместно с технологичния гигант специални стикери, клубен канал и чат. Привържениците на „сините“ имаха основна роля в изграждането на стикерите.

“Това е проект, който изцяло е насочен към феновете. Щастливи сме от това партньорство с клуб като Левски. Интересът е голям, като само за час близо две хиляди души са се включили в общия чат”, заяви генералният мениджър на „Вайбър“ за Централна и Източна Европа Атанас Райков.

“Хубавото е, че по този начин ще имаме директна връзка с привържениците във всеки един момент. Надяваме се, че с предоставената ежедневна информация ще събудим интереса им към мачовете и ще ги върнем обратно на стадиона”, коментира изпълнителният директор на Левски Красимир Иванов.

В края на пресконференцията Габриел Обертан, Роман Прохазка и Давид Яблонски представиха част от стикерите на „Вайбър“, ориентирани към феновете на „сините“.

ВСИЧКО ЗА ПЪРВА ЛИГА 
ПЪРВА ЛИГА, СЕЗОН 2017/2018 - ТЕЛЕВИЗИОННА ПРОГРАМА
СЛЕДЕТЕ С БЛИЦ - ТРАНСФЕРИ И ЗИМНА ПОДГОТОВКА 2018