Първият домакински мач на Лудогорец в груповата фаза на Шампионска лига срещу Реал (Мадрид) (1:2) събра над 810 хиляди зрители пред екрана на bTV Action. В своя пик двубоят е бил гледан от над 940 хиляди души. В късния телевизионен праймтайм bTV Action е най-гледаният канал в България като постига внушителните дялове от 44.1% при аудитория на възраст между 18 и 49 г. и 52.9% сред младите зрители на възраст между 18 и 34 г. в големите градове, информираха от телевизията. Високият резултат превърна bTV Action в тематичния канал с най-високия постиган някога целодневен аудиторен дял.

Над 60 хил. души са гледали онлайн най-интересните моменти от сблъсъка Лудогорец - Реал Мадрид през мобилни и десктоп устройства на btvnews.bg, където в реално време безплатно се излъчва комбинираното предаване Champions TV с ключовите моменти от всички мачове на Шампионска лига.