Ръководството на американския спортен канал Фокс Спорт със сигурност съжалява за неуспешният опит на националния тим на страната да се класира за Мондиала в Русия.
От медията са инвестирали 400 милиона долара за ТВ права, оборудване, кадрови ресурс и други в реализирането на близо 350 часа програма на живо от стадионите в Русия.
Ръководството на телевизията си направило сметката на база на рейтингите от Световното в Русия и потриваха доволно ръце преди загубата от Трининад и Тобаго с 2:1.
"Световното първенство по футбол си остава най-мащабното спортно събитие в света. За нас обаче е ясно, че няма да е същото за американците, след като тимът ни няма да е там", коментира шефът на телевизията Ерик Шенкс.
Очаква се от Фокс да се ориентират към мексиканските си фенове и да отразяват с приоритет представянето на "ацтеките", тъй като в САЩ има значителен брой мексиканци, които да повдигнат рейтинга пред екраните.