Социалните медийни платформи са един от най-силните нови маркетингови инструменти за измерването на популярността на определени стоки и индивиди. „Туитър“ е една от мрежите с най-силни позиции в такива проучвания, тъй като разполага с повече от 500 милиона души.
 
Популярният певец Джъстин Бийбър има 45 милиона последователи в „Туитър“. Всички отбори във Висшата лига имат официални страници в социалната медийна платформа и това позволи да бъде направена класация на популярността на клубовете в английския елит. Подобно на класирането във Висшата лига до момента, лидер в „Туитър“ също е Арсенал. Манчестър Юнайтед, който е считан за един от най-популярните футболни клубове в света, е на пета позиция.
 
КЛАСИРАНЕ НА ОТБОРИТЕ ВЪВ ВИСШАТА ЛИГА СПОРЕД ПОПУЛЯРНОСТТА И В „ТУИТЪР“
1.Арсенал – 2,9 милиона последователи (1-ви във Висшата лига)
2.Челси – 2,89 милиона (3-ти)
3.Ливърпул – 2,04 милиона (2-ри)
4.Манчестър Сити – 1,24 милиона (5-и)
5.Манчестър Юнайтед – 1,18 милиона (9-и)
6.Тотнъм – 675 000 (6-и)
7.Нюкасъл – 298 000 (11-и)
8.Евертън – 262 000 (7-ми)
9.Уест Хям – 223 000 (13-и)
10.Астън Вила – 216 000 (10-и)
11.Фулъм – 173 000 (17-и)
12.Съндърланд – 172 000 (20-и)
13.Суонзи – 167 000 (15-и)
14.Саутхемптън – 152 000 (4-и)
15.Норич – 151 000 (18-и)
16.Сток Сити – 144 000 (16-и)
17.Уест Бромич – 102 000 (12-и)
18.Кардиф – 74 000 (14-и)
19.Кристъл Палас – 65 000 (19-и)
20.Хъл Сити – 56 000 (8-и)
 
Заб.: В скобите е посочено мястото на отбора в моментното класиране във Висшата лига.