ВИЖТЕ СТРАНИЦАТА НИ БУКМЕЙКЪР ТУК!

Феновете на Челси побесняха заради решението на клубната управа да даде шанс за жива реклама на предстоящата премиера на холивудски филм по време на дербито на Западен Лондон срещу Фулъм (1:0).

Докато мачът течеше група мъже с еднакво облекло от първите редове на „Стамфорд Бридж“ на три пъти попречи с действията си на зрителите да гледат случващото се на терена през първите 20 минути.

Първи те извадиха книга с черно-жълта корица и заглавие „Аргайл“. След това си гледаха часовника, а при третото си действие си измиха зъбите. Всичко това е реклама на филма „Аргайл“ с участието на Хенри Кавил, Дуа Липа, Самюел Л. Джексън и Джон Сина. Лентата трябва да се появи в кината на 2 февруари. По-рано през седмицата световният шампион Енцо Фернандес се появи на тренировка с раница, каквато може да бъде видяна на трейлърите на холивудската продукция.

Топ Коефициенти за Спортни Залози!

Всичко това предизвика гнева на феновете на Челси. Според тях управлението на собственика Тод Боули е превърнало любимия им стадион в цирк и подобни маркетингови ходове не са подходящи за първите редове на футболен мач. Счита се, че една от компаниите на Боули е продуцент на рекламирания филм. Дори и мениджърът на „сините“ Маурисио Почетино имаше реклама на лентата на ръкава на якето си.

„Това нещо с „Аргайл“ е най-тъпата реклама на всички времена. Абсолютен цирк“, пише един от потребителите в социалните мрежи.

„Миене на зъби по време на мач – пълен шок! Това вече не е сериозен футболен клуб“, допълва друг.


Снимка: Getty Images/Guliver