Най-успешният български тенисист Григор Димитров ще направи открит урок за деца на 17 септември, броени часове преди благотворителния му мач срещу сърбина Новак Джокович, организиран от Фондация „Григор Димитров“.

Освен ценни съвети за подобряване на техниката на младите тенисисти, децата ще научат колко важна е грижата и превенцията на здравето, дисциплината и постоянството за успешното им развитие в спорта и професионалния им живот. Събитието се организира в партньорство с една от водещите фармацевтични компании в България MSD, а темата на урока ще бъде „Гейм, Сет, Мач за здравето!“ и ще събере деца от различни спортни школи в столицата. 

През 2020 година Григор Димитров създаде своята едноименна благотворителна фондация, за да насърчава развитието на децата чрез своя собствен пример и този на големите световни звезди в тениса, и да им помогне за изграждане на умения за физическа, емоционална и психическа устойчивост, желание за победа, сила на духа в пътя им към успеха.  

„За да успявам е нужна дисциплина и силна мотивация. Game. Set. Match (Гейм, Сет, Мач) за здравето! Успехът е постоянство! Ще се видим в София!“, заяви Димитров преди срещата му с децата.

Превенцията на здравето сред подрастващите е ключова тема за фармацевтичната компания, която тази година отбелязва своята 30-годишнина на българския пазар с поредица от инициативи, сред които е и партньорството с Фондация „Григор Димитров“ за демонстративния благотворителен мач. Компанията споделя каузата на събитието - децата и младите българи да бъдат подкрепяни в пътя им към осъществяване на целите и мечтите им, да възпитат в себе си устойчивост и сила на духа, да придобият увереност и да побеждават. 

„Като глобален лидер, наша отговорност е освен разработването на иновативни лекарства и ваксини за редица заболявания, така и превенцията на здравето на всички пациенти, включително и на децата. Радваме се, че в лицето на Григор Димитров намерихме истински поддръжник на нашата мисия“, коментира Милена Органджиева, управляващ директор на MSD България, Република Северна Македония, Косово и Албания.