Новата рекламна кампания на KENZO с участието на поп певицата Бритни Спиърс разбуни духовете в мрежата. Почитателите на изпълнителката не успяха да я познаят на лъскавите снимки и са силно обезпокоени от промяната.
Спиърс е най-новото лице на KENZO. Компанията пусна в Туитър акаунта си няколко снимки на певицата, които шокираха феновете й.



„Не прилича на нея. Надявам се да е само фотошоп”, коментира почитателка на звездата.



„Новото лице на Бритни – това новото лице на Kenzo ли е? Или лицето й е напълно ново или  това е крайна злоупотреба с фотошоп? Всъщност, това Бритни Спиърс ли е?”, възмущава се друга фенка.



Мнозина отбелязват, че изпълнителката изглежда добре и без фотошоп. „Бритни Спиърс е толкова чудесна, не можехте да изберете по-добър човек за кампанията си. И сега една забележка... Не трябва да злоупотребявате с фотошопа, защото тя и натурална си е красива”, коментира ценител на творчеството й.

Рекламната кампания La Collection Memento No2 е заснета от фотографа Питър Линдберг в Лос Анджелис.

Превод: БЛИЦ