Ердоган се готви Турция да стане суперсила до...
Той изтъкна, че страната е разширила железопътната си мрежа от 10 959 км на 13 022 км, като целта е до 2053 г. да увеличи този показател до 28 590 км.
Ердоган има планове за Турция за 30 години напред. Турция се стреми да бъде логистична суперсила в света като част от нашата визия за страната до 2053 г. Това обяви президентът Реджеп Тайип Ердоган на пресконференция след заседанието на кабинета в президентския комплекс в Анкара, съобщава в. "Дейли Сабах".
По негови думи Турция има ясен път пред себе си към това да бъде логистична суперсила.
Ердоган изтъкна, че страната е разширила железопътната си мрежа от 10 959 км на 13 022 км, като целта е до 2053 г. да увеличи този показател до 28 590 км.
Той заяви, че чрез разширяването на високоскоростните влакови линии до 2053 г. ще бъде увеличен броят на провинциите, свързани помежду си с тази система от 8 на 52.
Относно инициативите на правителството в подкрепа на заетостта Ердоган подчерта, че Министерството на труда ще покрива всички заплати и социалноосигурителни плащания на новоназначените работници през първите три или шест месеца.
През последните две десетилетия Турция осъществи проекти за много милиарди долари, а общодържавните й магистрали и разделени пътища се разшириха съответно до 3633 км и 28 647 км.
Между 2003 г. и 2021 г. са направени инвестиции в размер на над 172 млрд. долара във всички средства на транспортната и комуникационната инфраструктура, заяви от своя страна турският министър на транспорта Караисмайлоглу.
Той допълни, че до 2053 г. ще бъдат инвестирани още 198 млрд. долара, като се започне от тази година.
Според изчисленията, направени като част от плана, инвестициите ще позволят на страната да спести около 176 млрд. долара, от които 59 млрд. долара от икономия за време, 26 млрд. долара за гориво, 10 млрд. долара за разходи при произшествия, 31 млрд. долара за намаляване на въглеродните емисии и 56 млрд. долара за други разходи от външни фактори.
Карайсмайлоглу изтъкна, че Турция е важен пътнически и товарен въздушен център за Европа, Западна Азия и Африка.
Последвайте ни
5 Коментара: