Ето я думата на 2017 г.
Прегледите на думата са се увеличили с близо 300 процента през годината, тъй като "съучастник" е свързана с почти всеки горещ въпрос, като се започне с политиката и се стигне до природните бедствия", заяви лексикографката Джейн Соломон. Тя поясни, че тази година се подело обсъждане какво точно означава да си съучастник.
"Думата се появи в разговори за онези, които се изказват срещу влиятелни личности в институции, и за тези, които запазват мълчание", отбеляза Соломон. Тя уточни, че върху думата първо било акцентирано на 12 март, след като в излъченото предишния ден "Съботно вечерно шоу" Скарлет Йохансон имитира Иванка Тръмп в реклама на парфюма Complicit (Съучастник).
Второто акцентиране върху думата е на 5 април и отново е свързано с Иванка Тръмп, която в предаването "Тази сутрин" на телевизия Си Би Ес заяви, че не знае какво означава да си съучастник.
Третото акцентиране е на 24 октомври, когато републиканецът от Аризона Джеф Флейк оповести, че няма да кандидатства за преизбирането му в Сената, критикувайки президента Доналд Тръмп.
"Няма да бъда съучастник", каза Флейк.
Последвайте ни
0 Коментара: