Германските марки и продукти са най-новата мишена на политическите активисти в Гърция, които не приемат спасителния план, приет от правителството за излизането от финансовата криза
#BoycottGermany се появи за първи път в Twitter във връзка с кризата в Гърция през уикенда, но започна да набира последователи в понеделник. Тагът вече е използван повече от 37 000 пъти, което се дължи до голяма степен на левите и анархистки гласове в Европа, коментира Би Би Си, цитирана от Дневник.<br /> <br /> Някои призовават хората да избягват продукти с баркодове, започващи с последователност от числа, които показват германския им произход:<br /> <br /> Други призовават за специфичен бойкот на германските луксозни стоки. &quot;Да не се купуват Volkswagen или Miele&quot;, казва един потребител. Част от съобщенията правят връзка и с нацисткия режим в Германия миналия век.<br /> <br /> <span style="color: rgb(128, 0, 0);"><strong><br /> СЛЕДЕТЕ В БЛИЦ РАЗВОЯ НА ГРЪЦКАТА ДРАМА</strong></span><br /> <br />