Изчезналият самолет в Малайзия може да е свален с ракета? Тази версия публикуват западни издания и допълват, че се е прибягнало към този вариант, след като машината се озовала в ръцете на въздушни пирати, готови да го разбият върху азиатски мегаполис.
Няма обаче към момента теория откъде е изстреляна ракетата, посочва в. &quot;Кориере дела сера&quot;. Също така се разбра, че група селяни, живеещи на отдалечен остров на Малдивите, са споделили, че на 8 март сутринта са видели самолет, подобен на изчезналия Боинг 777, който прелетял много ниско. Машината е забелязана от осем души и бил бял с червени ивици, наподобяващи логото на малайзийските авиолинии.<br /> <br /> Сега излезе наяве и информация, която тайландските власти са държали досега в тайна. Тайландски военен радар е засягал в 1,28 ч. на 8 март /малайзийско време/ самолет, който е летял към Куала Лумпур. Две минути по-късно малайзийският боинг изчезна. Какъв е този втори самолет? Дали е бил изтребител? Дали е отклоненият вече самолет на малайзийските авиолинии? Въпросът остава без отговор.<br /> Тайландската армия съобщи днес, че неин радар е засякъл самолет, който може да е бил изчезналият. Това станало минути след прекъсването на връзката с машината. <br /> <br /> Тайландските военни обаче не са сигурни, че са засекли същия самолет, заяви говорител на военновъздушните сили. Новите разкрития за неидентифициран самолет показват, че тази машина е отивала първо към Куала Лумпур и Малакския проток, преди да завие на север и да се насочи към Андаманско море, западно от Малайзия. Самолетът сменил няколко пъти посоката си, а сигналът, който изпращал бил слаб и прекъсвал<br /> <br /> Много се коментира в последно време завоят на запад на малайзийския самолет. Според американски източници, цитирани от в. &quot;Ню Йорк таймс&quot;, завоят е бил препрограмиран. Това е направил някои, който е познавал много добре командите на системата за управление на полета.<br /> Промяната на курса чрез въвеждане на нови данни не е трудно за пилот или за човек, който имат опит с програмирането. Системата може да се препрограмира от мястото на първия и на втория пилот. Но в случая с полет МН370 изглежда трудно един и същи човек едновременно да препрограмира системата и да изключи системата за връзка със земята, както и системата за локализиране на самолета./БЛИЦ&nbsp;<br /> <br />