Веригата за бързо хранене KFC временно се отказва от слогана си "Толкова вкусно, че да си оближеш пръстите" поради това, че според компанията той не подхожда на сегашното положение, свързано с пандемията от COVID-19, съобщават световните издания.

"Ние сме в уникална ситуация - имаме емблематичен слоган, който не се вписва съвсем в сегашната обстановка. Въпреки че преустановяваме използването на слогана" Толкова вкусно, че да си оближеш пръстите ", бъдете сигурни, че храната, която много хора желаят по целия свят, изобщо няма да се промени “- казва главния маркетинг специалист на KFC Катрин Тан-Джилеспай.

В съобщението на компанията се казва, че слоганът няма да бъде отменен завинаги, той ще се върне „когато дойде подходящото време“. 

Превод и редакция: БЛИЦ