Километър пробег с електрическото Audi e-tron след зареждане на станция от веригата Ionity струва повече, отколкото с дизеловото Q7 50 TDI, изчислява британското издание Which Car?

За да запълни капацитета на батерията си до 80% на бързите 350-киловатови терминали, собственикът трябва да плати £45.89 (€53.81), което прави 34 пенса/40 евроцента на миля (21 пенса/25 евроцента на километър), докато при дизеловия кросоувър този показател е 22 пенса/26 евроцента на миля (13 пенса/15 евроцента на километър).

От Which Car? обаче признават, че цената пада значително ако се използва станция с по-ниска мощност и се пожертва време. Зареждането на 150-киловатов терминал, например, излиза £23.28 (€27.30), на 50-киловатов - £15.30 (€17.94), а на 20-киловатов - само £6.32 (€7.41). Ако обаче зарядното е монтирано на паркинг, собственикът ще трябва да плати не само електроенергията, а и престоя.

В Европа Audi e-tron се предлага в две версии - 50 quattro и 55 quattro с мощност 313 и 360 к.с. и батерии с капацитет 71 и 95 кВтч. По-евтината модифика