Повечето учени биха казали, че Слънцето е направено от водород, магнезий и други елементи, но изследователи на Марс направиха откритие, което може да опровергае тази теория. Снимка, направена от сателит на НАСА, обаче показва как огромна врата на повърхността на Слънцето се отваря, позволявайки на „кораби майки да влизат и излизат”.
Снимката навежда на мисълта, че теорията за това, че Слънцето ни е кухо и в него &bdquo;има огромен свят&rdquo;, може да е вярна. Ловецът на извънземни TheWatcher252 е забелязал огромната аномалия със странна форма да минава през слънцето на снимки, направени на 14 март 2016 година. <br /> <br /> Скоро създателят на UFO Sightings Daily Скот Уоринг се натъкнал на откритието на TheWatcher252 и го споделил със своите читатели. &bdquo;Огромна врата се е отворила на повърхността на слънцето, само малко, но достатъчно, за да се наблюдава пукнатина по Слънцето, през която е струяла чиста бяла светлина, идваща от света вътре. Отворила се е достатъчно, за да може през нея да преминат космически кораби&rdquo;, пише Уоринг. <br /> <br /> Това разкритие може да сложи точка в конспирацията за кухото слънце, за която любителите на конспирациите говорят от години. Според създателя на концепцията Джефри Уолински, Слънцето е много по-младо от нашата Земя, а всички млади звезди нямат ядра. <br /> <br /> Те са напълно кухи структури, &bdquo;които ще се своят под натиска на гравитацията до стабилизирането си в твърда топка&rdquo;. &bdquo;Мнозина изследователи на НЛО са на мнение, че Слънцето е изкуствена структура, обгърната с горящ камуфлаж, в която има огромен свят. Тази рядка снимка потвърждава тази теория&rdquo;, пише Уоринг. <br /> <br />