Обемът на рекламата в световната мрежа в САЩ се е увеличил през третото тримесечие въпреки кризата в икономиката, се казва в отчет на рекламната компания "Интерактив Едвъртайзинг" и одиторскаат фирма "Прайсуотърхаус-Купърс".
Общият приход от поместените реклами в интернет през третото тримесечие е 5,9 млрд. долара, което е с 11% повече от същия показател за миналата година. Освен това той е с 2% над показателя за второто тримесечие на годината. Забележително е, че акциите на интернет-порталите, които са най-зависими от приходите от реклама в мрежата като "Google" и "Yahoo" паднаха рязко през последните няколко месеца именно поради опасенията, че кризата ще доведе до рязък спад на обема реклами в интернет. В тази връзка експерти определят растежа в този пазарен сегмент като "добра новина". /ИТАР-ТАСС