В средата на 90-те години Интернет все още се разраствал и вестниците се опитвали да намерят най-добрия начин за използване на Интернет. Zip2 скоро се сдобила с големи медийни играчи като свои клиенти, включително New York Times и Chicago Tribune.

Идеята изглеждала проста, Мъск комбинирал безплатната база данни на Navteq с с бизнес базата данни на Palo Alto.



На следващата година инвеститор инвестирал три милиона долара в компанията.
След това те променили стратегията си, така че готовите билети и водачи вече не се продавали, а система, чрез която вестниците могат да създават свои собствени карти навсякъде в Америка. Zip2 се превърнала в ключова компания в своята област, тоест в онлайн градските справочници, пише порталът "Buzz Life".

До 1998 г. те вече имали 160 партньори сред информационните бюлетини. На следващата година Zip2 купила Compaq за 305 милиона долара, за да използва системата за надграждане на своя браузър Alta Vista. Самият Мъск получава 22 милиона долара от тази сделка.

Превод: БЛИЦ